woensdag 3 juni 2015

Violetta LIVE

Voor mijn 12de verjaardag krijg ik een speciaal cadeau, ik ga naar Violetta Live in het sportpaleis van Antwerpen. Ik vind Violetta super leuk omdat er in de tv-serie gedanst wordt en ze spelen hele mooie muziek. Het verhaal vind ik ook leuk! Het gaat over het leven van Violetta, een meisje dat naar een middelbare muziek- en dansschool gaat. Ze is op school populair en heeft veel vrienden en vriendinnen. Maar er is ook Lucinda, een meisje van haar klas, dat jaloers is op Violetta. Zij wil ook populair zijn en probeert daarom het leven van Violetta zuur te maken.
Dit is al de tweede keer dat Violetta naar België komt. De eerste keer dat ze kwam, mocht ik niet gaan omdat het te duur was en het ook niet paste voor ons. Dat vond ik wel jammer, maar toen ik op tv reclame zag dat Violetta weer naar België komt, heb ik het weer gevraagd. Het was natuurlijk nog altijd even duur. Maar ik had gevraagd dat dat dan mijn verjaardagscadeau kon zijn en uiteindelijk zeiden ze ja. Ik was super blij. Maar er kwam nog beter nieuws, ik mocht een vriendin meenemen, niet één vriendin maar drie vriendinnen.
Ik koos Fien, Maya en Yara omdat zij alle drie ook heel graag naar Violetta kijken en omdat ze natuurlijk ook tot mijn beste vriendinnen behoren. We gaan met de trein omdat we niet allemaal in onze auto kunnen. Ik kan niet wachten tot het zo ver is! Ik kijk er zo naar uit!!!

Luna
klas 5