woensdag 3 juni 2015

Bloggen op school

Op school schrijven wij elke maand een eigen blog, iedereen mag dan schrijven over wat zij willen. Het is niet altijd even gemakkelijk om een onderwerp te vinden, want er zijn zoveel dingen die ik leuk vind en waarover ik iets wil vertellen. Je kan bijvoorbeeld spreken over dingen die gebeurd zijn of over iets dat je wil delen met de klas. Ik maak graag een blog, want dan kan ik iets schrijven waardoor de anderen mij beter leren kennen. Ik vind het boeiend om naar een blog van iemand van de klas te luisteren, want ik leer altijd iets bij over die persoon of over dingen die hij of zij leuk vindt. In een blog kan je je eigen mening uiten over iets waarover je schrijft. Ik vind dat iedereen recht heeft op zijn eigen mening en dat iedereen blogs moet kunnen schrijven en er in mag zetten wat hij of zij wil vertellen.

Maya
klas 5