zondag 7 juni 2015

Mijn gezin

Mijn gezin bestaat uit mama Kelly, papa Luc, mijn zus Saartje en ik, Yara. Ik ben heel gelukkig in mijn gezin. We zijn geen normaal gezin maar dat maakt het juist zo leuk. We komen heel goed overeen met elkaar. Soms hebben we wel een keer ruzie maar dat is normaal. Het is ook nodig om af en toe eens kwaad te zijn, maar niet altijd. Soms heb ik een moment dat ik mijn zus tegen de muur kan plakken maar ze is echt de beste zus die je kan hebben. Ik zou haar niet kunnen missen. Mijn zus zorgt ook altijd goed voor mij. Ik ben haar daar echt dankbaar voor. Mijn mama is de beste die je kan hebben. Ze doet alles om ons gelukkig te maken en dat is super maar ze doet te veel. Ik moet leren blij zijn met wat ik heb want ik zou haar echt niet willen ruilen, echt nooit. Mijn papa is zo cool, leuk en fantastisch. Papa heeft een leuk karakter. Hij is speels. We kunnen alles met hem doen. Moest hij er niet zijn, zou ik echt niet gelukkig zijn want hij is de beste. Ik ben echt blij met mijn gezin, we zijn niet perfect maar niemand is perfect. Ik hou echt heel veel van mijn gezin.

Yara
klas 6