dinsdag 23 september 2008

Molenheide


29 augustus gingen we naar Molenheide. Ik had er al een tijdje naar uitgekeken. We gingen met goeie vrienden. We hadden heel wat gepland dat weekend. Onze vrienden zouden wat later komen. Op de weg ernaartoe heb ik wat gespeeld met een blokkerspelletje. Toen we aankwamen konden we nog niet in ons huisje dus hebben we wat gezwommen. Toen we eindelijk in ons huisje kwamen heb ik meteen mijn kamer klaargemaakt. Een tijdje later kwamen onze vrienden aan. ‘s Avonds speelden we een gezelschapspelletje. Maar ze hadden toch geen kans tegen mij. Achter het spel gingen we gaan slapen. Toen we wakker werden en hadden ontbeten gingen ik mijn broer en Kiara het jonge dochtertje van onze vrienden naar de speeltuin. Kiara ging in de buizen spelen en wij in de hogere glijbanen. We zijn diezelfde dag nog eens gaan zwemmen en hebben wat rondgelopen in de bosjes. De dag erna zijn we gaan bowlen en natuurlijk nog wat gaan zwemmen. Toen moesten we bijna naar huis want het was 31 augustus de ergste dag van het jaar, de dag voor de school begint. Alhoewel het nu best goed gelopen was.

Kevin
klas 6