dinsdag 9 september 2008

Mijn zusje


In mei vorig jaar kreeg ik onverwachts nieuws. Mijn papa vertelde dat hij een nieuwe vrouw had. Na 2 maanden vertelde papa dat ze zwanger was. Ik sprong in de lucht en was héél erg blij. Maar…elke dag was het spannend. Ik dacht wat zal het worden? Een meisje of een jongen? Ik vroeg wat het was. Maar ze zeiden dat het een verrassing was. Toch moest ik het te weten komen, maar hoe? Na 9 maanden lag zijn vrouw in het ziekenhuis. Ik vroeg aan papa of dat we gingen kijken maar hij moest werken. De volgende dag ging ik samen met papa naar het ziekenhuis. We vroegen hoe dat het was. Alles was in orde. Ik vroeg weer of het een meisje of een jongen was. Maar ze zeiden weer niks. Na drie dagen was zijn vrouw bevallen en dan gingen we kijken. Ik deed de deur open en zag……….een vrolijk meisje!!!! Ik mocht ze zelf vasthouden. Ze sliep in mijn armen. Ik vroeg hoe ze heette? Ze zeiden:”SALMA”!!! Zo had ik een halfzusje bij!!! En dat was het mooiste uit mijn leven !!!!!!!!!

Yasmine
klas 5