zondag 21 september 2008

Middelbare perikelen

Hoi allemaal, ik ben Michelle. Ik zit in het eerste middelbaar.
De eerste week dacht ik dat ik een vriendin had maar die bleek niet zo leuk te zijn, dus ging ik naar Maine, ze leek me wel leuk en nu zijn we beetje vriendinnen.
De tweede week.
Maandag ochtend: voor wiskunde begon het. Ik ging mijn boek pakken en dan zei Maine tegen mij. Welk jurkje heb je aan en ik deed mijn rits iets naar beneden om het te laten zien, voor Maine iets kon zeggen zegt Carolina dat is echt lelijk. Ik voelde me raar op dat moment. Ook de vrijdag had ze gezegd dat ik een trut was naja als je het zo zegt dan hè. Ze had mijn toneel gezien en gezegd tegen mij dat ik een trut ben in de rode jurk. Dan heeft ze er vlug achter gezegd, in het begin hè maar dan niet meer. Ze draaide zich om en trok haar ogen op.
Donderdagochtend: Maine zei is je haar geknipt? Ik zei ja. Ik vind het mooi zei Maine. Ik vind mijn pony wel leuk geknipt zei ik. Dat is ook zo (eigen mening). En toen zei Carolina, mijn pony is veel leuker. En weer dat gevoel. Toen wist ik het, ik word weer gepest. Alleen dat gevoel. Ik ben al heel lang gepest geweest. Toen kwam ik op een fantastische school, onze Bijenkorf, waar ik nog 2 leuke jaren heb gehad en nu.
Vrijdag middag: De L.O.-lessen.
We moesten lopen en ik liep. Toen kwam ik bij Carolina, ze waren over iets bezig. Ik vroeg waar over? En ze zei, we hebben het niet tegen jou hoor. Oké zei ik, ‘t is al goed hoor. Toen kwam Jimmy naast me lopen we hebben een beetje gepraat.
TOEN HET SPEL: Carolina kreeg een bal tegen haar hoofd van iemand. Een poosje later kreeg ik er een tegen mijn neus. Dat deed echt veel zeer maar ja dat kan gebeuren. Een kwartier later was het spel gedaan en ik zei gewoon tegen Maine dat mijn neus nog een beetje zeer deed. Carolina kwam en zei, je bent echt wel een blèètsmoel hoor ik heb toch ook een bal tegen mijn hoofd gehad en ik klaag toch ook niet meer. Ik zeg gewoon tegen Maine dat het nog pijn doet niet tegen jou. Jimmy had dat gehoord en kwam er bij en nam het nog op voor mij ook. Dat vond ik wel lief van hem maar, hij kreeg wel ruzie met de zus van Carolina. Dat was dan opgelost maar niet tussen Carolina en mij. Jimmy zei trek het je niet aan. OK maandag zie ik wel wat er gebeurt.
Voor degene die ook worden gepest zeg het tegen iemand die je vertrouwt bv. mama, papa, zus of beste vriendin. Ik heb het aan tafel gezegd.

Mies
graduate 2007-2008