vrijdag 19 september 2008

Beach Boys


In de grote vakantie ben ik naar Mimizanplage geweest aan de Atlantische oceaan. Dat ligt in Frankrijk, ongeveer 1200 km hier vandaan.We hebben daar een huisje gehuurd. In Mimizanplage waren er reuzengolven. Papa en ik hadden onze surfplanken mee. De eerste keer toen we aan het surfen waren, prikte mijn surfpak dus ik deed hem af. Een kartier later was heel mijn buik geschaafd van het zand dat tussen mijn buik en mijn plank kwam. Dat deed verschrikkelijk pijn door het zout. Ik kon niet meer in het water van de pijn. Drie dagen kon ik niet in het water. Ik wilde iets doen. Ik wilde surfen dat wilde ik doen. Toen ik terug in het water kon, wilde ik alleen maar surfen. Over de golven glijden en tot op het strand gebracht worden, dat was geweldig. De laatste dag waren er megagrote golven. Het was super om daar op te surfen. Op de krul van de golf zitten, dat is pas super. Mimizanplage was een heerlijke tijd.

Cedric
klas 6