woensdag 24 september 2008

Daar is ie!!!


Het was vrijdag 12 september ik kwam thuis van school. Mijn papa kwam mij halen hij zij tegen mij, ik heb naar Joramo (mijn moto-garagist) gebeld en zij dat hij mijn rekening van mijn moto gekregen had. Dat wilde zeggen dat mijn moto bijna binnen kwam. Ik was blij, heel blij. Ik kon dat weekend nog niet met mijn moto rijden maar ik mocht wel die moto gebruiken van de zoon van mijn garagist. Het was zaterdag, ik wou vertrekken maar papa keek naar de rem en die werkte niet. Dat vond ik echt niet leuk maar misschien kon mijn papa het nog herstellen. Papa kon het niet maken, dat vond ik niet leuk. We gingen naar zo’n dealer. Hij zei dat de rempomp kapot was. Ik vond dat helemaal niet leuk want ik mocht weer een weekend aan de kant staan. De dagen gingen traag tot het donderdag was. Ik kwam donderdag 18 september thuis en mijn mama haalde mij op en zei dat Joramo heeft om 15.00 uur gebeld had om te zeggen dat mijn brommer was toegekomen. Ik was heel blij, maar echt heel blij maar we konden er nog niet om. Want het was in Antwerpen.
Vrijdag , ik zat heel de dag te verlangen naar mijn moto. Het was 15.00 uur, ik mocht naar huis. Ik zag mijn moto en ik was blij. Ik had tien weken niet kunnen rijden en nu kan ik rijden met zo’n mooie moto. Ik was opgelucht dat ik hem had. Ik mocht hem in de tuin een keer starten. Zaterdag mocht ik trainen. Ik vond het zo leuk dat ik terug kon rijden.
O ja, dit weekend was het kampioenschap en Levi was 3de!

Joy
klas 5