donderdag 22 februari 2018

Verliefd

Verliefd zijn is dat leuk? Ik weet het niet want ik denk dat ik nog nooit echt verliefd ben geweest. Iedereen heeft wel eens een vriendje of een vriendinnetje in het kleuterklas en in het 1e, 2e, 3e, 4e, 5e en het zesde leerjaar maar of dat echt is, dat weet ik niet. Ik denk dat de meeste van jullie wel al eens "verliefd" zijn geweest. Maar was je of ben je wel echt verliefd? De meeste kinderen tussen de 6 en 13 praten niet eens met elkaar als ze samen zijn. Dus dat kun je al niet zo'n goeie relatie noemen. Maar ja, je kunt het ze ook niet kwalijk nemen want ik bedoel maar, het is ook wel een beetje eng om te praten tegen iemand waar je helemaal zot van bent. Maar toch als je echt verliefd bent, denk ik dat het niet zo moeilijk moet zijn. Het is en het blijft praten.
Op mijn leeftijd heb je geen lief nodig, ik heb eigenlijk genoeg aan vrienden.

Vriendin
klas 5&6