woensdag 28 februari 2018

Homo en lesbisch

Waarom scheld je iemand uit omdat hij of zij op hetzelfde geslacht valt? En waarom zou je iemand doden omdat hij of zij op hetzelfde geslacht valt? In sommige landen is dat zo, dat snap ik niet. Het is toch niet omdat je op hetzelfde geslacht valt dat je daarom vermoord moet worden. Wat is het verschil tussen homo's/lesbiennes en hetero's? Ik vind persoonlijk homo's en lesbiennes vaak liever. Waarom? Geen idee maar ze zijn altijd vriendelijk. Dus waarom zou je ze uitschelden? Joseline van godsdienst is ook lesbisch maar daarom ga ik ze niet uitschelden. Ik vind ze super, ook al is ze lesbisch. Ik snap echt niet waarom je iemand uitscheldt omdat ze op hetzelfde geslacht vallen.
Iedereen mag zijn wie hij of zij is! Als jij er maar zelf gelukkig mee bent!

Mira
klas 5