maandag 26 februari 2018

De musical

Ik ben super blij dat we nog twee Peter Pan voorstellingen doen!!! Ik heb er heel veel zin in. Het gaat wel heel anders zijn, want het zal niet met Kerstmis zijn en het zal een andere zaal zijn. Maar dat is niet erg want ik ben super blij dat we nog een keer spelen!
Eerst hadden we de musical voor de kerstvakantie gespeeld, dat was echt super leuk en gezellig met de kerstboom op het decor. Maar nu zal het niet meer met de kerstboom zijn. Ik heb echt zin om terug te repeteren. Ik ben heel blij met mijn rol dus zou ik het zeker graag opnieuw doen! Ik speel piraat, krokodil en zeemeermin. Dat vind ik echt super leuk. We hebben ook een dansgroep en daar zit ik bij. Dat vind ik heel leuk want ik dans heel graag!! Ik doe bijna in elk dansje mee.
Ik heb er super veel zin in!!!!

Mila
klas 5