dinsdag 27 februari 2018

Muziek

Muziek is mijn leven. Ik vind dat je gevoelens kan uitdrukken die je normaal niet kan zeggen als je praat. Muziek brengt mij tot rust. Zonder muziek zou de wereld maar heel saai zijn. Als ik verdrietig ben dan vrolijkt het mij op. Ik speel zelf ook muziek. Ik speel piano en gitaar en ukelele. Het is echt super tof. Ik ben begonnen aan mijn 3de jaar piano. ik kan het al goed maar ik wil zeker de Für Elise kunnen spelen. Maar ik zal wel nog lang moeten spelen om dat te kunnen. Mama en papa gaan een atelier bouwen en ik krijg een stukje en ik mag daar muziek spelen zo veel als ik maar wil. Nu moet ik stil zijn omdat mijn broer en zus moeten studeren en dat vind ik niet leuk. Papa heeft al beton gegoten en het wordt heel groot en dat is echt leuk. Ik hoop dat het atelier er snel staat. Ik hou van muziek.

Kobe
klas 5