woensdag 15 november 2017

Zumba

Zumba is een dans. Ik doe nu mijn derde jaar Zumba en ik vind super leuk. Isabelle geeft les en dat is wel leuk, want meestal heb ik het dansje al gezien als Isabelle het maakt. Soms vraagt Isabelle of Tissa en ik een leuk liedje weten die ze kan gebruiken en dan luisteren we samen een paar leuke liedjes. De beste halen we er dan uit. Ik doe in de vakantie ook soms de Zumba, Step en Fitness. Dat is ook heel leuk maar daar zweet je heel veel meer. Er bestaan heel veel soorten Zumba. Ik wist zelf niet dat Zumba bestond. Ik had er zelf nog nooit van gehoord tot ik Tissa leerde kennen zei zij dat ze Zumba danste bij haar mama. Dat leek mij wel leuk maar het was wel ver weg. Ik kon niet meerijden met haar en dan kon ik geen Zumba doen. Toen Kwam ik te weten dat Isabelle Zumba in Brugge ging geven, achter onze deur. Ik vroeg aan papa en mama of ik dat mocht doen en ik mocht. In die zomervakantie kwam ik ook te weten dat de lerares van de Zumba (Isabelle dus) mijn stiefmama ging worden. Dat wilde zeggen dat ik altijd naar de Zumba kon gaan met Isabelle!:-) Nu ga ik dus altijd met Isabelle naar de Zumba.

Mira
klas 5