donderdag 23 november 2017

School

Ik ben twee jaar geleden veranderd van school. Ik zat daarvoor op de Steinerschool maar daar vond ik het echt niet leuk! Want er werd hard gepest en de leerkrachten waren ook niet echt leuk. Ik zat dan net in het derde en toen hoorde ik dat ik misschien moest veranderen van school. Ik was heel verdrietig maar dat was omdat ik nog nooit op een andere school had gezeten. Ik wist wel dat Mila, Myrddine, Jacob en Noah er zaten en nog veel andere kinderen die ik kende. Op een dag gingen we gaan kijken naar deze school. Ik vond het best wel een leuke school dus ik kreeg meer zin om hier op school te komen. En toen zeiden mijn mama en papa dat ik zeker ging veranderen. Op een woensdag moest ik dus de eerste keer naar mijn nieuwe school. Ik vond het suuuuuper leuk!!!!!!!!!!!!! Ik wilde ook gelijk schoolspullen gaan kopen zoals kaftpapier en balpennen en pennenzakken en meer ... op de andere school mocht je al die dingen niet kopen. Ik zat bij Michelle. Ik vond haar super leuk en toen bij Wouter en nu bij WIMMY!!!!!!!!!! En bij Wimmy is het suuuuper leuk! Ik ben super blij dat ik ben veranderd van school!!!!!

Ana-Lou
klas 5