donderdag 23 november 2017

Kerstmis

Kerstmis vind ik het leukste feest van het jaar! Het is zo gezellig, de kerstboom versieren, lekkere hapjes en stiekem ook de cadeautjes ... als wij kerst vieren met de familie dan gaan we schaatsen op de Kerstmarkt in Brugge. En dan gaan we bij mijn oma thuis de cadeautjes opendoen en lekkere hapjes eten en dan blijven we nog slapen bij mijn oma. Dat vind ik super leuk!! Ik ben naar een winkel geweest en daar heb ik een kerstboompje van 17 cm gekocht en nog meer en daar mee heb ik mijn kamer versierd. In de woonkamer hebben we nog een grotere kerstboom staan. Op school doen wij ook elk jaar een kerstmusical, dat vind ik ook super leuk! Dan komt mijn familie altijd kijken. Ik vind het soms ook leuk dat het koud is. Ik vind het jammer dat het in België niet veel sneeuwt. Maar als Kerstmis gedaan is, vind ik de winter niet meer zo leuk en dan mag het van mij wel zomer worden. Maar IK HOU VAN KERSTMIS!!!!

Mila
klas 5