donderdag 9 november 2017

Ik zit niet lekker in mijn vel …...

Ik zit de laatste tijd niet lekker in mijn vel , ik ben een beetje levenloos een beetje saai. Het is geen depressie maar er voelt gewoon iets niet goed ik ben niet meer zo happy de hele tijd en ik ben een beetje minder actief , ik ben wel nog blij en zo maar ik ben een beetje minder mezelf .Ik ben onzekerder dan anders ik kijk meer naar mijn gewicht , ik honger mezelf niet uit ...helemaal niet maar ik kijk veel meer ontevreden naar mezelf . Ik heb wel veel aan mijn vrienden als zij er zijn ben ik wel blij en meer actief … meer mezelf . Gelukkig is mijn zelfbeeld niet zo slecht ,nog niet ik kan gewoon naar mezelf kijken zonder verdrietig te worden ik denk gewoon dat het niet zo is zoals ik het zou willen jammer genoeg . Volgens mij heeft iedereen wel eens zo'n moment in zijn leven ,het is niet leuk maar het leven is niet altijd leuk en als dit gebeurd heb je ook het moment dat het weer beter gaat en dat is dan weer positief . Zo zie je dan ook dat aan alles een positieve kant is en ik weet zeker dat ik hier overheen kom.

Schrijvertje
klas 5/6