donderdag 9 november 2017

De musical

We doen zoals elk jaar een musical. Ik vind musicals heel leuk! Je mag dansen, zingen en acteren. Dit jaar doen we de musical Peter Pan. Ik vind dat heel tof want als kind was ik zot van die film (nu nog steeds hoor!!!) Ik wilde ook heel graag vliegen als ik klein was, nu ook nog. Ik heb heel grote verwachtingen van de musical. Want het decor is eigenlijk niet zo simpel om te maken. Maar ik weet dat het elk jaar weer heel spectaculair wordt. Er zijn dit jaar heel veel solo's en dansen. Ik kan echt niet wachten tot we eraan beginnen. De week voor de vakantie was het zangauditie. Maar deze vrijdag is het tekstauditie. Ik zou heel graag Peter Pan willen zijn. Ik vind het ook een prachtig verhaal. Het zinnetje: 'Het verhaal van een jongen die niet wilde opgroeien.' Ik vond dat een geweldig zinnetje. Ik wil nu al weten wie wie gaat zijn. Maar ik weet dat ik een beetje geduld moet hebben. Ik vind het zo spannend!!!

Myrddine
klas 5