maandag 5 oktober 2015

Verhuizen

We gaan binnenkort verhuizen. Ik heb er niet zo veel zin in omdat ik het huis waar we nu wonen al lang gewoon ben. Ons nieuw huis is een groot huis en het ligt echt niet ver van waar we nu wonen het is in de zelfde straat. Ik woon nu noch op nummer 2 en het nieuw huis is nummer 22. Volgend jaar gaan we in ons nieuw huis een B&B maken (dat is een klein hotel). Wij gaan dan boven op de zolder slapen. Het is echt een super grote zolder. We gaan daar kamers maken voor mama, papa, Noor, Daan en ik maar dat is pas volgend jaar. Ik ben wel blij dat we ons huisnummer 2 niet kwijt zijn. We gaan het verhuren als vakantie woning. Het meeste ga ik mijn kamer missen en mijn bed want die ben ik nu al lang gewoon en ik ga ook mijn kast missen want die was zo leuk omdat je er in kon stappen en een kamp maken. Ik heb nu al een nieuw bed gekregen, een dubbelbed en tegelijkertijd een hoogslaper dat vind ik wel leuk. Maar ik heb van papa gehoord dat mijn bed te hoog is dus we moeten er een stuk van zagen, als dat lukt tenminste. Ik ben heel fier op mama en papa dat het hun gelukt is om het huis te kopen want dat heeft heel veel moeite gekost. Ze zijn begonnen met kijken voor een huis in de paasvakantie en geëindigd ergens in de zomervakantie. Ik zal er wel aan moeten wennen hoe mooi dat huis nu is en hoe groot dat huis nu is. Ik zal het huisnummer 2 toch heel hard missen, het blijft een familiehuis. Dus nu weten jullie dat ik niet van verhuizen hou.

Fien
klas 6