woensdag 28 oktober 2015

Kersttwist

Het is bijna zo ver. Ik kijk er echt naar uit. 18 en 19 december gaan we met de school een musical doen, Kersttwist. Ik kijk er echt naar uit! Ik zit hier al in deze school van toen ik een kleuter was dus heb ik al van toen toneel gespeeld. Dat was echt leuk! Maar wat ik eigenlijk nog niet besef is dat het dit jaar mijn laatste toneel zal zijn, toch in deze school. Ik zal het echt wel missen maar ja, aan alles komt een einde! Maar daaraan zal ik nog niet denken, dat is nog veel te vroeg! De audities moeten zelfs nog beginnen. Ik denk ongeveer na de vakantie. Dus het is nog eventjes wachten. Maar wat ik wel raar vind, is dat we nog niet eens audities gedaan hebben en we hebben al twee voorstellingen uitverkocht (de schoolvoorstellingen). Ik wil met deze blog ook een soort van reclame maken zodat mensen zeker komen kijken. Ik zal het missen maar ik beloof dat ik volgend jaar en alle andere jaren zeker zal komen kijken naar de andere toneelstukken!

Ymke
klas 6