dinsdag 6 oktober 2015

Cello

Ik ben niet zo lang geleden met cello begonnen. Ik vind de celloles heel tof.
Ik vind het wel jammer dat het op een donderdag valt want dan was het turnen. Nu kan ik niet meer turnen.
Ik had de opdracht gekregen om een cello te tekenen. Hij is heel goed gelukt. Ik kon een tijdje niet gaan omdat ik nog geen cello had. Maar nu heb ik wel al een cello. Ik heb een drie kwart cello gekocht. Ik moet een beetje bijleggen .
Ik vind dat mijn cello super mooi klinkt maar mijn meester zegt dat er andere snaren op moeten dus gaat hij elke les een nieuwe snaar op leggen. Ik vind het echt een super mooi instrument.
Maar ik vind het echt wel jammer dat ik niet meer kan turnen. Maar kiezen is verliezen.
Ik ga nog kijken voor een sport want ik beweeg heel graag. Ik vind sport gewoon super tof.

Pepijn
klas 6