woensdag 28 oktober 2015

Deadline

Vandaag was het rapportbespreking. Ik ben heel blij met mijn rapport. Nadat mijn ouders mijn rapport hebben besproken, gaan we dikwijls op restaurant om dat te vieren. Dat vind ik heel leuk. Maar ik moest nog een blog schrijven.
Dat was ik glad vergeten. Dus ik werd heel opgejaagd omdat ik nog een blog moest schrijven. Daarom was ik de rest van de tijd opgejaagd. Ik wilde zo snel mogelijk weg. Maar mijn klein broertje wou nog een ijsje eten. Daardoor kreeg ik nog meer stress. We gingen pas naar huis om 7u.30 dus ik was heel de autorit boos en nerveus. Mijn grote broer zat er nog grappen over te maken, daar werd ik nog bozer van. We kwamen pas thuis om 7u.45. Ik had nog maar een half uur om een blog te schrijven. Dus nu ben ik me nog altijd me aan het opjagen achter de computer. Omdat hij vandaag nog moet doorgestuurd worden, zit ik nu dus als een stresskip achter de computer. Mijn papa wilde hem net doorsturen en de batterij van de computer is plat. Nu ben helemaal aan het flippen terwijl ik de oplader zoek. Ik hoop dat de blog niet weg is en dat papa hem goed kan doorsturen.

Pepijn
klas 6