maandag 5 oktober 2015

Logeren

Deze zomer mocht ik op vakantie bij mijn oom en tante te Zwijnaarde.
Samen met mijn broer hebben we er veel leuke dingen gedaan. We zijn gaan zwemmen in de Blaarmeersen en toen heb ik de brug gezien waar ik van gesprongen ben tijdens zomerkamp van de scouts. We zijn ook eens gaan zwemmen naar een zwembad en we zijn daarna nog naar de zee geweest. De laatste avond hadden oom en tante een verrassing voor ons. We gingen naar Gent en wandelden wat rond. Toen zag ik boten liggen en zei dat zou ook wel eens leuk zijn. Maar toen zeiden ze dat ze er een gehuurd hadden. We zijn dan gaan varen. Eerst een stuk door Gent en daarna op de Leie. We zijn dan voorbij de plek gevaren waar ik geslapen heb met de scouts op tweedaagse. Ik heb zelf een heel stuk mogen sturen wat ik superleuk vond. Ik hoop dat we dat volgend jaar nog eens gaan doen.

Aron
klas 6