woensdag 5 februari 2014

Opwarming van de aarde

Als je het nog niet door hebt de opwarming van de aarde is begonnen. Door wat komt het dat de aarde opwarmt? Het komt eigenlijk door ons. Het komt door de uitlaat van de auto en door de fabrieken. Het zijn door CO2 broeikasgassen en nog veel andere gassen. Het is heel slecht voor onze aarde, die opwarming. De ijskappen van de polen zijn aan het smelten. En de meeste landen gaan overspoeld worden door water. Er gaan misschien nog een paar landen blijven overleven. Ik denk dat ze hogere dammen moeten bouwen maar dat gaan ze denk ik wel doen. Ik denk dat het niet goed gaat aflopen. Het is onze eigen fout, denk daar aan. Ik zeg dat het onze eigen fout is maar het is ook mijn fout. Maar hopelijk gaan ze iets er aan doen. Maar het is niet echt waar ik niet van kan slapen, maar toch zouden we ons er beter mee bezig houden.

Robbe
klas 5