woensdag 5 februari 2014

Het motorcircuit

Mijn papa rijdt al 19 jaar op het circuit met de motor. De laatste 5 jaar rijdt hij wedstrijden. Hij doet er heel veel voor en dan is het resultaat dat hij in 2012 open Belgisch kampioen is geworden en in 2013 ook. Dus dat heet doorzetten voor iets dat je graag doet. Als je iets niet graag doet dan ga je er je niet voor inzetten. Ik zet me in omdat ik goed wil kunnen paardrijden en dat doet papa ook, met zijn ploegmaat in de motorraces. Ze gaan ook Belgisch kampioenschap monobike rijden dit jaar. Dat is anders, dat is niet op het circuit. Dat is in het zand, slijk en dat zien ze zitten en hopelijk gaan ze er ook zoveel moeite zullen voor doen zols dat ze voor het circuitrijden hebben gedaan. Als papa een keer een dagje vrij had, was hij naar zijn garage om aan die motor te gaan werken en ik help soms mee. Omdat er niets zou kunnen mislopen op de wedstrijden. Ik vind dat als je iets wil bereiken zoals papa dan moet je je er heel voor inzetten dus ik wil met heel mijn blog zeggen als je iets graag doet zet je er dan ook voor in.

Caitlin
klas 5