dinsdag 4 februari 2014

Konijntjes

Mijn konijn is papa geworden, onverwachts. Hoe het komt dat weet ik niet toen ik een keer op reis was mocht ik hem bij mijn oma en opa laten logeren. Maar het is nu zo gebleven nu zit mijn konijn nog bij mijn opa oma. Omdat mijn konijn niet binnen kon en ik vond dat arm. Dus hij zit nu in de garage bij mijn oma. Mijn konijn en mijn tantes konijn zijn ene keer samen buiten geweest en het was al van dat. Een paar maanden later begon Dior dat is het konijn van mijn tante haar nest te maken. Mijn Tante zei dat het niet waar was maar het was wel waar. Een paar maanden later was ze bevallen en het waren 7 kleine konijntjes maar helaas stootte ze er 1 af. En helaas is het na vier dagen gestorven.
Het zijn 3 zwarte en 3 witjes. Ik vind ze heel schattig, eerst mocht ik ze niet aaien maar nu wel. Elke keer als ik naar mijn oma ga laat ik alles vallen en kijk ik in het hokje en pak er één. Er is een klein konijntje en hij is veel kleiner dan de andere konijntjes en ook de leukste. Maar mijn tante wil er eentje houden en anders zou ik er ook een nemen maar ik mag niet meer, jammer.

Obe
klas 5