maandag 3 februari 2014

Mijn papa's schouder

Mijn papa is brandweerman en is enige tijd geleden gevallen met een brand. Hij is over een brandslang gevallen. Hij heeft geluk gehad want hij had een bijl in zijn hand. Gelukkig dat zijn rechterarm er niet af is. Morgen wordt hij geopereerd, ze gaan een ijzeren plaatje in zijn schouder steken. Het begon met een barstje in zijn schouder, dan was het een breuk. Toen de breuk genezen was hebben ze gezien dat er nog een los stukje bot in zijn schouder zat. Dat gaan ze nu ook bekijken en vast zetten. Hij zal 4 tot 6 maanden moeten revalideren. Dat ziet papa ook niet zitten en ik eigenlijk ook niet, dan zit hij weer elke dag op mijn vingers te kijken. Maar papa wil gewoon weer snel gaan werken. Er is wel 1 voordeel: als papa moet worden geopereerd mag ik bij mama slapen en dat is al lang geleden. Papa zit al thuis van oktober en nu is het al februari. Hij is dus nu al 4 maanden thuis. Heel is het begin moest hij met zijn arm is een zak zitten wat zeer vervelend was. Nu na de operatie zal hij waarschijnlijk terug 6 weken in zo’n zak moeten zitten met zijn arm. Hij kan dan niets doen behalve op mijn vingers kijken. Ik zal mijn papa dan zoveel mogelijk moeten helpen. Wat waarschijnlijk niet zo leuk zal zijn.

Wiese
klas 6