woensdag 5 februari 2014

Mijn hobby

Mijn eerste hobby was ballet maar ik vond dat zo saai. Het was zo traag, ik vond het echt niet leuk. Ballet heb ik bijna een jaar gedaan. Toen ben ik naar modern dansen gegaan en dat vond ik dan al leuker. Maar toen vroeg er iemand die ik ken:"Zou jij niet eens willen paardrijden?" En dat leek me wel leuk. Op een dag heb ik het dan een keer geprobeerd en dat vond ik super. Ik volgde eerst privélessen. In het begin ging het niet echt maar na een tijd ging het al beter. Dan ben ik naar een manege 'Hof ter Eede' geweest, daar heb ik daar een jaar gereden. Maar ik ben wel veranderd van manege. Nu rij ik in 't Heernishof en dat vind ik de leukste manege van de twee.
Ik denk dat ik paardrijden wel zal blijven doen want ik vind het zo een leuke sport. Nu rij ik op een pony die ik nooit zal vergeten, hij is zo leuk om mee te rijden.

Obe
klas 5