zondag 28 februari 2010

Mijn ouders

De meeste kinderen wonen nog allemaal bij hun ouders. Sommige ook niet en zij wonen dan in een instelling. Hoe zou het zijn om zonder ouders te moeten leven? Ik heb lieve ouders. Zonder dat ik het weet doen ze heel veel voor me. Ik niet alleen maar heel veel kinderen beseffen niet wat hun ouders allemaal voor hen doen. Mijn ouders rijden heel veel voor mij rond. Ze brengen mij naar de muziek en toneelschool. Brengen mij naar vriendjes en overal waar we moeten zijn. Soms is het heel druk voor hen, want ik heb ook nog een hoop broers en zussen. Ze steunen mij in alles en troosten mij als ik verdrietig ben. Ze lachen zich rot als ik grappig doe. En zelfs al ben ik koppig, ze blijven van mij houden. Op de motorcross helpt mama met mijn kleren en papa met de moto’s. Als ik rijd, staan papa en mama als trouwe supporters aan de zijlijn. Als ik val, rapen ze me op. Als ik toekom zijn ze blij. Daar ben ik heel blij om. Ik heb veel respect voor mijn ouders. Ik ben heel blij dat ze er zijn. Ik zou niet zonder hen kunnen. Ik hou heel veel van hen. Ik heb de liefste ouders van de wereld.

Joy
klas 6