zondag 28 februari 2010

Dik en dun


Er zijn veel dikke mensen op de wereld maar ook veel dunne. Meeste dikke mensen willen dun zijn maar ze hebben meer van hun eten genoten. Dunne willen meestal gewoon mooi perfect blijven. Maar niet veel eten is geen goed teken, zo worden ze dikker. Ik ben gewoon normaal ik eet als ik honger heb gelijk wat. Mensen die veel eten worden soms niet dik dat vind ik dus echt plezant, zoveel eten dat je maar wilt. Kinderen willen veel snoep, taart en zo eten maar ze mogen niet. Ze lopen rond in de stad. Ze zien al die lekkere dingen met hun ogen. Wat voelen ze? Ze voelen zich triestig, dat vind ik soms jammer voor die kinderen. Maar volwassene mogen eigenlijk eten en kopen wat ze willen, ze denken niet aan de kinderen. Hebben ze recht op kinderen?

Ibrahim
klas 6