zondag 2 december 2007

Een mondje meer

Ik heb 1 broer en 3 zussen en binnenkort heb ik een pleegbroertje bij. Hij is 7 maanden oud. Hij heet Keano. Tegen de kerstvakantie komt hij bij ons wonen. Ik ben benieuwd hoe hij zal zijn. Omdat hij geplaatst is door de rechter mag ik geen foto van hem zetten op de blog. Ik heb ook 2 pleegtantes, ze wonen bij mijn oma. De ene tante ken je wel hé? Dat is Darcy uit onze klas. Mijn andere tante is Sabrina. Ik vind het best wel leuk om een pleegkind in huis te hebben want daar help je kinderen mee. Het zal wel weer heel wat drukker worden met zo’n baby in huis. We hebben gelukkig nog een klein brommertje staan in huis dus ik zal hem wel moto leren rijden. Mijn mama zegt altijd hoe jonger hoe beter, maar ze zal het niet graag horen dat ik hem nu al op een moto zal zetten. Maar ik denk dat ik toch wel enkele jaren zal moeten wachten …

Levi
klas 6