maandag 17 december 2007

Friends

Soms als ik droom, dan droom ik wel eens dat ik in een film speel. Maar als ik mij in een film zie, ben ik altijd een ster. Als ik weer wakker word dan denk ik dromen zijn toch mooi.
Als ik droom over een film is dat meestal “Friends”. Dat is mijn favoriete TV-reeks. Het gaat over 6 vrienden: Rachel, Ross, Monica, Chandler, Phoebe en Joey. Ik vind friends een toffe en grappige serie. Ik vind het ook zo leuk omdat je wel een beetje voelt zoals hen. Dat vind ik geweldig. Als het uit is tussen Rachel en Ross, voel je hoe zij hen voelen. Triest, blij, boos, je voelt gewoon echt met hen mee.Mijn lievelingspersonages zijn Joey en Chandler. Joey omdat hij is zo dom is en dat is best wel grappig. En Chandler want die is echt grappig. De rest is wat minder grappig.

Anne
klas 5