zondag 2 december 2007

Harley

Ik heb thuis een hond en vijf katten. Maar ik wilde zo graag een nieuw hondje. Een chihuahua. Mijn mama vond die hond te duur. We keken op veel sites om een hondje te kopen maar we vonden er eerst geen. Maar toen ik op een dag van school kwam, hadden mijn broers thuis een verrassing. Ik wilde dolgraag weten wat de verrassing was omdat ik niet wist waar het over ging. Toen moest ik mee mama ophalen van haar werk. Ik vroeg waar we naartoe gingen want ik wilde zo graag naar huis. We stapten uit, ik hoorde veel honden blaffen. Ik dacht onmiddellijk aan een chihuahua. We gingen naar binnen en ik zag daar chihuahuapups zitten. Zou dat mijn verrassing zijn? De kweekster gaf een hondje in mijn armen. Het was een reutje. Op weg naar huis was ik aan een naam aan het denken maar ik wist er geen. Ik kwam thuis en ik vroeg aan mijn mama wat ze van de naam Harley vond. Mij mama vond het een mooie naam. Maar mijn broers niet. Nu heet hij nog altijd Harley, het is ten slotte mijn hond! Gelukkig kan Harley het goed vinden met Lotte onze grote hond.

Nina
klas 6