maandag 11 november 2019

Musicalaudities

In de audities heb ik meegedaan aan de dansaudities en dat was heel tof. Ik was niet door en dat vond ik wel jammer. Toen waren er de zangaudities maar daar deed ik ook niet aan mee, want ik wilde er toen niet aan mee doen. Nu had ik gewild dat ik dat wel had gedaan, want vorig jaar in de musical had ik een soort van solo gezongen en dat was ik vergeten. Als ik dat niet vergeten zou zijn, had ik wel mee gedaan. Maar het is nu zo omdat ik niet mee heb gedaan aan de zangaudities kon ik ook niet mee doen in de testaudities, maar dat vond ik minder erg want ik ben nu de understudy van de nar en de rovers die tekst hebben. Samen met Timo moeten we de rovers die tekst hebben leren en dat vind ik heel leuk. Als er iemand van die mensen ziek wordt dan heb ik nog wel een beetje tekst en daar ben ik blij mee.

Floris
klas 6