maandag 11 november 2019

Musical

Het waren eerst audities.
De dansaudities waren goed ik had geen stress en het verliep goed ik was door de eerste ronde.
De dag erna gingen de dansers op het bord staan. Ik zat erbij, ik zat bij de dansers.
Maar dan kwam de zangauditie toen had ik wel heel veel stress. Je mocht kiezen uit 3 nummers en ik heb voor 'laat me gaan' gekozen. Ik oefende thuis vaak.
En toen kwam het. Ik moest zingen voor Wim en Michelle.
Ik stond te trillen op mijn benen, het was mijn beurt. Ik zong en Wim zei dat ik juist zong en ik was super blij.
Maar dan tekstauditie. In het midden van de vakantie kwamen de teksten online. Maar ik was de code vergeten dus ik kon pas beginnen oefenen als de school terug begon en gelukkig had Wim alle blaadjes mee.
Ik oefende elke dag met Lander en Stiepe en thuis. We moesten in de turnzaal acteren. Eerst Lander en ik en dan nog een keer als Matthis maar ik was het begin vergeten. Maar Wouter zei het en dan ging het vlot.
Morgen gingen we de rollen weten en wie er ging dansen maar ze zeiden het al direct.
En ik werd Borka, de vader van Birk. Maar ik vind het wel een beetje jammer dat ik niet mag dansen.

Zeger
klas 6