maandag 11 november 2019

Het 6de

Ik zit nu al in het zesde. Ik ben heel blij maar ik weet ook dat ik volgend jaar weg moet. Dat is heel raar om te weten dat het mijn laatste jaar is. Ik ga ook mijn klas missen en mijn school. Niemand wil het weten van mijn klas dat we volgend jaar weg moeten. Maar ik vind dat we het juist wel moeten weten. Want we hebben geen 5 jaar meer. Dus vind ik dat we er samen van moeten genieten. Als een groep. Want soms lijkt het alsof we aparte groepen hebben of zo. Niet dat ik ze niet leuk vind. Maar ik wil gewoon meer bij elkaar zijn als één groep. Niet apart maar samen. Niemand van ons wil weggaan. En het vorige 6de ook niet maar ze zijn toch ook weggegaan. Nu is het aan ons om weg te gaan. We krijgen geen honderd jaar. Maar soms denk je dat gewoon. Zoals ik. Maar gelukkig hebben we nog tijd genoeg. Ik ga jullie wel super hard missen.

Aerynne
klas 6