zondag 10 november 2019

Mijn haar

Ik wil mijn haar kort maar echt heel kort en in het groen. Ik wil dat echt heel erg graag. Maar de mening van de anderen is niet echt zo positief en dat vind ik best wel jammer.
Mijn mama zegt dat ik er als een jongen ga uit zien en dat vindt ze niet zo leuk denk ik.
Van mijn papa mag het wel. Maar het groen kleuren mag niet van mijn papa en dat vind ik zeer jammer.
Mijn oudere broer Sterre vindt het niets voor mij maar hij zou het wel cool vinden.
Mijn oudere zus Rune vindt dat echt niets voor mij en ze vindt dat ik daar te jong voor ben. En ze vindt dat die groene kleur een beetje marginaal is.
Mijn jongere zusje Hartje zegt dat zij het niet mooi gaat vinden en dat het mijn eigen schuld gaat zijn als ik het niet mooi ga vinden. Maar dat weet ik ook dat het dan mijn eigen verantwoordelijkheid is.
Ik hoop gewoon dat ik mijn haar zo mag knippen.

Wolky Tolky
klas 6