maandag 11 november 2019

Breien

Op school ben ik aan het breien. En het is superleuk. Ik heb toen ik in het 5de zat ook leren breien toen kon ik het nog niet zo goed maar nu wel. Ik ben bezig aan een sjaal en een tijdje geleden ben ik naar mijn oma geweest en daar heb ik ook iets gebreid een klein lapje. Toen kon ik nog niet opzetten maar nu wel want dat heb ik op school geleerd. En ik vind het heel leuk om te doen ik word er ook redelijk rustig van. Ik ben thuis ook bezig met een sjaal en ik zit al ver. ik vond het in het begin wel moeilijk want dan had ik het een keer te hard aangespannen en dan moest ik weer helemaal opnieuw beginnen. Maar gelukkig zat ik nog niet zo ver als ik thuis ben en ik verveel me dan brei ik even en op school brei ik meestal in de speeltijd. Het volgende dat ik eens heel graag zou breien is een muts. Ik zou dat heel graag kunnen. Maar nu eerst de sjaal. Ik zou dat dus superleuk vinden om met mijn zelfgemaakte sjaal of muts rond te lopen. Natuurlijk gaat mijn eerste sjaal niet perfect zijn want er zitten een paar hele grote gaten in. Maar ik denk dat mijn tweede sjaal wel perfect zal zijn.

Ilke
klas 6