maandag 11 november 2019

De musical

Vier jaar geleden kwam ik naar de Bijenkorf en had ik ook meteen mijn eerste musical: de Legende van Santa Claus. Ik weet nog heel goed dat ik het heel spannend vond toen ik de eerste keer op het podium ging voor mijn eerste musical en was best ook wel een beetje zenuwachtig. Toen was mijn rol het rendier van de kerstman. Dit jaar heb ik een dansrol en ben ik ook de back-up van de Matthisrovers die iets moeten zeggen. Ook nu kijk ik er weer enorm naar uit om het podium te staan. Zelf heb ik er voor gekozen om een dansrol te doen omdat ik niet zo graag op de voorgrond sta. De rol die ik er nu bijkrijg is voor mij eigenlijk heel goed. Ik vind het dit jaar extra spannend omdat het ook mijn laatste musical zal zijn. Nu is het nog een kleine 5 weken voordat de musical begint. Ik kijk er alvast heel erg naar uit.

Timo
klas 6