maandag 11 november 2019

Audities

Ik had heel veel zin om mee te doen aan alle audities want ik wou graag een leuke rol in de musical.

De dansauditie
Ik wilde wel dansen in de musical daarom probeerde ik zo goed mogelijk te dansen.
Als we dan vooraan dansten in kleine groepjes had ik wel een beetje stress.
Bij alles wat ik doe heb ik stress dat is echt niet leuk.
De mensen die gekozen waren zouden op het bord staan. Ik stond erbij. Yes!

De zangauditie
Ik heb veel gestudeerd voor de zangauditie.
Al vind ik zingen minder leuk, wat ik wel leuk vind is samen zingen in een groep.

De tekstauditie
Ik vind musicals heel tof om te doen toen de teksten online stonden ben ik direct gaan kijken wie ik zou instuderen voor de tekstauditie.
Lovis leek een toffe rol, dan kon ik het en dan bleek Lovis de moeder te zijn, pech.
Dan heb ik Matthis ingestudeerd voor de auditie. En dan meegedaan.

Nu ben ik heel blij dat ik Matthis ben in de musical.

Stiepe
klas 6