vrijdag 6 januari 2017

Het einde?!

Het einde, ik ben er wel vaak mee bezig wat zou er gebeuren. Is het opeens zwart of zie je je leven voorbij flitsen of is het wit? Soms ben ik er mee bezig hoe het zou zijn als alles zwart is en er niks gebeurt . Ik geloof dat je terug geboren wordt dat je, zeg maar, een nieuw leven begint. Ik hoop dat het zo is want ik zou het jammer vinden dat het dan gedaan zou zijn :(
waarom moet er ooit een einde aan alles komen? Dat is toch vreemd. Ooit zal de aarde ook verdwijnen, vreemd hé? Ik vind het ook jammer dat mensen er soms zelf een einde aan maken door zelfmoord. Maar het kan nog anders, er zijn zelf mensen die een eind aan iemands anders leven maken.
In ieder geval ben ik mijn leven nog niet beu ik ben nog maar slechts 11 jaar dus er zal nog veel gebeuren in mijn leven, daar ben ik blij om ...

Noa
klas 5