vrijdag 6 januari 2017

Brugge-Noord

Ik zit in de school Brugge-Noord sinds de peuterklas.
Vanaf de eerste dag dat ik op deze school kwam, had ik al meteen 3 beste vriendinnen: Jolien, Amber en Zita. Zij zijn er altijd voor mij geweest. Nu zitten we samen in het 6de leerjaar. Ik vind deze school top. Het is er gezellig en leuk.
Het schoolteam bestaat uit 2 meesters en 4 juffrouwen. Er is ook een directrice en 4 ondersteuners. We hebben ook een zedenleerjuf en een godsdienstjuf en dan nog een turnmeester.
In het 6de krijg ik les van meester Wim, ook wel Wimmy genoemd. Hij is top, lief en grappig.
Onze school is niet groot, maar ook niet klein. Ik ben blij dat ik in een niet te grote school zit, want anders ben je geen mens maar een nummer. Dat vind ik heel erg. Ik kan alle namen van alle kinderen van onze school opnoemen. We zijn met ongeveer 75 kinderen.
We hebben een grote toffe speelplaats. Naast de eetzaal is er een weide met veel gras en bomen. Er is ook een zandbak en een terrasje. Het is een super leuke plaats. In de zomer zijn we er bijna altijd.
Jammer dat ik volgend jaar niet meer in deze school zit.
In het kort gezegd: ik vind de school, de leerkrachten en alles en iedereen super.
Het is echt geweldig leuk op deze school.

Jade
klas 6