zondag 29 januari 2017

Afscheid nemen

Ik zit nu in het 6de leerjaar.
Ik moet binnen een paar maanden afscheid nemen van mijn school. Het wordt best moeilijk want ik zit hier al van mijn eerste kleuter. Nu zit ik bij Wimmy in de klas, voor mij is hij gewoon een superleraar.
Wij geven ook een afscheidsforum voor het 6de leerjaar dan mogen we onze namen op de muur schrijven. En krijgen wij een soort diploma. Op dat afscheidsforum ga ik een Debby’tje doen.
Wij gaan ook naar Merkenvelde op het einde van het jaar dat wordt super leuk. Op de laatste dag in Merkenvelde heb ik natuurlijk een cadeautje voor Wimmy en Hilde.
Ik vind het wel jammer dat ik weg moet maar ik kan niet anders want ik moet naar het middelbaar. Als het pedagogische studiedag heb of gewoon vrij ben, ga ik sowieso op bezoek komen. Mijn klein broertje zit hier nog in de kleuterklas zo weet ik altijd als er iets te doen is op school, bijvoorbeeld de musical en de popup. Dan kan ik er altijd bij zijn, dat is wel leuk.
Maar ik ga het hier heel hard missen. Het is hier altijd zo leuk, je kan hier met iedereen over alles praten. Met andere woorden het is hier een topschool.

Debby
klas 6