zondag 20 november 2016

School

Ik vind school de leukste plek die ik mij kan voorstellen.
Op school heb ik met de meeste mensen een goede band bijvoorbeeld met mijn vrienden (het 5de en 6de leerjaar) maar ook met de leerkrachten. Dat vind ik toch wel speciaal Omdat als we met iets in zitten dan kunnen we daarover praten en in sommige scholen is dat niet zo, ik zeg wel in SOMMIGE scholen!!!
Ik zit al in deze school vanaf mijn peuterklas.
Maar wat ik wel jammer vind is dat dit jaar mijn laatste jaar is.
We doen altijd super leuke activiteiten bijvoorbeeld: de musical, Merkenveld (bosklas), de pop-up …
Nu zijn we volop aan het voorbereiden voor de kerstmusical, de legende van Santa Claus waar ik super veel zin in heb!!!
Als ik volgend jaar in het middelbaar zit zal ik deze school keihard missen!

Amber
klas 6