zaterdag 12 november 2016

Mijn 2 families

Ik heb al gescheiden ouders van mijn 2 jaar. Als mensen vragen of ik het erg vind zeg ik meestal nee ... Mensen vinden dat ook meestal raar, maar als mijn ouders niet meer van elkaar houden vind ik het beter zo. Ik heb het geweldig want mama en papa maken geen
ruzie.
Ik heb 2 geweldige families en ik hou van elk evenveel. Ik heb 3 halfbroers en 1 halfzus. Mijn broers en ik hebben dezelfde papa maar andere mama. Mijn zus en ik dezelfde mama en een ander papa. Ik heb nog 4 stiefzussen van de vriendin van mijn papa dat is soms moeilijk om uit te leggen :)
Mijn papa was een kunstenaar maar is nu keukenhulp. Mijn mama is kinderpsycholoog.De papa van mijn papa heb ik nooit gezien, de mama van mijn papa is in 2014 gestorven. Mijn papa zijn broer heeft 2 dochters en is getrouwd. Mijn mama haar papa leeft nog en is met pensioen en de mama van mijn mama was dagmoeder en bij haar ging ik vroeger :) en is ook met pensioen. Mijn mama heeft 4 zussen 1 van haar zussen is verhuisd naar Amerika en heeft 3 kinderen. Dat vind ik best wel jammer. Mijn meter heeft 2 dochters en is samen met iemand. De
laatste tante is eigenlijk al ziek van haar 13, ze wordt rap moe en is zeer teer maar ze is heel lief.
Mijn mama is samen met Koen, dus Koen is mijn stiefpapa. Dat zijn mijn 2 families.

Noa
klas 5