zondag 20 november 2016

Center Parcs Nederland

Ik ben met mijn papa en Eveline (vriendin papa) niet lang geleden naar Center Parcs geweest in Nederland. Het was daar super leuk. Mijn hondje was ook mee. Ze vond het super. In het begin was Juliette wild en liep ze plots weg naar buiten. Gelukkig had een meneer haar tegengehouden want anders waren we haar kwijt. We zijn ook naar 'night out' geweest, een bingoavond. De hoofdprijs was 250 euro en iemand had direct gewonnen. Een meneer speelde op zijn kazoo liedjes en dat moest je raden. De volgende dag, 12 november, was mijn papa jarig, hij werd 35. We hebben een hele grote fietstocht gemaakt van 20km. Daarna zijn we gaan zwemmen en daar was een bandenglijbaan, een raceglijbaan en een heuvelglijbaan. Die was buiten, het was wel koud buiten maar gelukkig was het water warm. Er was ook een buitenzwembad met stoom uit het water. Het was ook warm en daarna zijn we iets gaan eten. We hadden een verrassing voor mijn papa, een soort kaars maar heel groot met een Ierse koffie. De volgende dag hebben we alles ingepakt en zijn we vertrokken. Het was een topvakantie!

Sarah-Jane
klas 5