zondag 20 november 2016

De kerstmusical

We doen elk jaar een kerstmusical. Daarin dansen, zingen en acteren we. Zelf vind ik dat super leuk om te doen. Acteren is echt wel mijn ding, zingen en dansen vind ik ook heel leuk maar acteren doe ik het allerliefst! Ik zou ook wel graag op toneelschool gaan. Dit jaar hebben we maar vijf weken om heel het toneel van buiten te kennen. Dat is best wel weinig maar we zullen het vast voor elkaar krijgen. We oefenen vier weken op school en één week in de Biekorf waar we dan ook de voorstellingen geven. Iedereen (ook de leerkrachten) doen mee aan het toneel. Sommigen hebben een tekstrol en sommige moeten dan ook weer dansen, zingen of uitbeelden. Je hebt altijd wel iets te doen.
We doen natuurlijk elk jaar een ander stuk, dit jaar doen we 'DE LEGENDE VAN SANTA CLAUS'! Wimmy heeft dat stuk herschreven dus het is niet het originele stuk. Het is dus gewoon “onze” legende van Santa Claus. Mijn familie komt ook altijd kijken en ze vinden het dan ook altijd TOP!
Ik heb de rol Arke en daar ben ik super blij mee maar als ik nu een andere rol gehad zou hebben zou ik ook heel blij zijn, ik ben gewoon al blij dat ik kan meedoen.

Juliana (Juliette)