dinsdag 7 juni 2011

Mijn eerste jaar middelbaar

Hoi Bijenkorvertjes,
Mijn eerste jaar middelbaar onderwijs zit er bijna op. Ik heb een zeer leuk jaar achter de rug en vind het super leuk in de academie. Ik denk nog heel veel aan mijn tijd in Onze Bijenkorf. Niet dat ik terug wil gaan maar ik heb heel goeie herinneringen aan de school. Ik vind het wel grappig dat ik sommige dingen die ik echt niet leuk vond, dat die dingen nu terug keren in het middelbaar en dat ik ze nu echt kan gebruiken. Zoals de blogs schrijven, dat kon ik echt niet goed. Wim zei altijd:"Je moet er je gevoel in leggen". En moet je nu weten, je hebt dat nu toch wel echt nodig in het middelbaar. Zo moest ik mijn portfolio maken en over mijzelf vertellen en waarom ik die schoolkeuze gemaakt heb. Wat een geluk dat ik die blogs moest schrijven. Mijn klasgenoten panikeerden, ik natuurlijk niet want ik heb geleerd hoe ik die dingen op papier moet zetten. Aan alle mensen die twijfelen of wij Bijenkorvertjes klaar zijn om naar het middelbaar te gaan, kan ik zeggen dat ik een hele goeie basis meegekregen heb en dat ik zelfs voor sta op veel van mijn klasgenoten.
Nog veel succes met de repetities van de volgende musical, ik zit voor het eerst in het publiek en ik kijk er naar uit.
Groetjes
Joy
graduate 2009-2010