donderdag 9 juni 2011

Spelen

Ik speel wel graag want dan heb je wel iets te doen want anders zit je daar te niksen en verveel je je maar. Het is ook beter dat je vrienden hebt in de school waar je zit want anders pesten ze je de hele tijd. Maar in deze school mag je niet vechten. Als je speelt mag je wel niet valsspelen en niet slaan want anders gaan ze het gaan zeggen aan de juffrouws en de meesters. Dan straffen ze je en dat is soms in de hoek en dan moet je daar staan aflkoelen. Ik ga dan ook uit de school gaan spelen met Arno en Ziggy en soms spelen we dan leger of spelen we dan op de playstation3. Dan amuseren we ons. Maar we spelen het meest buiten, dan gaan we rijden op de fiets en dan rijden we een keer rond Dudzele. Dan gaan we ook een keer naar de Supra om snoepjes en dan ga ik weer naar huis.
Maar ik vergeet dan altijd dat ik een blog moet schrijven …

Giovanni
klas 5