donderdag 9 juni 2011

Ronja Roversdocher

Het jaar is bijna voorbij en dan komt er altijd een toneel. Het toneel van dit jaar heet Ronja Roversdochter. Het is een zeer mooi toneel. Maar ook het toneel van vorig jaar was heel mooi en daarvoor ook. Dit jaar ben ik een rover. Ik vind het een heel toffe en grappige rol. In het begin als je de auditie moet doen, ben je wat zenuwachtig maar als we het toneel dan door spelen ben je helemaal niet zenuwachtig meer. Ik vind het tof om te acteren en om te kijken naar andere tonelen. Maar ik vind het toch veel leuker om zelf te acteren. Maar je moet wel altijd repeteren. In het begin zeg je:”Joepie repeteren!!!” Maar na een week of twee nemen we heel het toneel door en door en dan weet je bijna heel het toneel van buiten. Ik hoop dat de voorstelling een groot succes is.

Arno
klas 5