donderdag 9 juni 2011

Films

Films vind ik heel erg ingewikkeld. Het is wel spannend maar toch echt raar want als je nou naar het echte leven kijkt hier is het echt en echt spannend en gewoon realiteit. Maar als ik net naar een film kijk zeggen sommige dat je net moet doen of dat het echt is net alsof je erin bent, maar dat is toch raar? Want eigenlijk denk ik altijd dat het echt is maar dan in het midden van het stuk denk ik van wow wacht eens even dit is helemaal dat ding daar dat kan niet in het echt al die dingen!. Ik bedoel films zijn wel echt, die mensen toch, maar dit is geen realiteit!!! Echt dit is gewoon stom ik meen dat dus echt dat het raar is , ja sommige films zijn wel echt leuk of cool maar echt ik vind……..waarom maken ze films? Het zijn al echte mensen enzo maar waarom filmen ze het en tonen ze het niet echt? Net als die ontploffingen, die zijn wel echt maar ja niet alle ontploffingen ja maar als ze daar zo’n grote ontploffingen doen en ze laten het de mensen geloven dat dit echt is (wat helemaal niet waar is) waarom tonen ze het niet? Gaan ze gewoon in het middelpunt staan en tonen ze het dat ze niet geloven dat het echt kan ... maar dat kunnen ze niet want het was niet echt! Mmm wat ik eigenlijk zo bedoel met films is omdat ik weet niet wie dat uitgevonden heeft te filmen mensen te filmen van waar komt dit woord films eigenlijk??? Waar!? Waarom maken ze eigenlijk films? Om geld te verdienen? Denk ik wel sommige, toch sommige doen het ook omdat ze ervan houden, maar ja ze acteren wel goed in films maar ….. Ik weet niet. Als ik echt over films praat voel ik me raar behalve bij Twilight of Pirates Of The Carribian of andere maar als ik nu een film zie zeg ik van ajah het is weer zo’n film enzo . Waarom doen ze geen toneel dan tonen ze de mensen het in het echt dat is toch beter, maar ze maken films om mensen bezig te houden dat is wel tof maar ik bedoel, maak dan toch leuke films niet met fake of van die onechte dingen zoals geen echte achtergrond of Star Wars dat is toch allemaal dom alles fake behalve de mensen. Maar met die onechte films zoals met prinsessen of eenhoorns of die Star Wars enz. daar laten ze kleine kinderen in geloven en als hun ouders niet zeggen van dat is niet echt hoor of de kinderen vragen niet of het echt is. Dan is dat een probleem, want als ze volwassen zijn of groter denken ze dat dit alles echt bestaat. En als ze nou een toets krijgen op hun examen bestaan en de vraag is: Bestaan Monsters of eenhoorns enz. dan gaan ze het mis hebben. Ze moeten naar films kijken die wel echt kunnen gebeuren of tof zijn of wat je verstaat van ahh ja dat kan niet hoor, of aaa ja dat heb ik al gezien in het echt dat kan wel. Echt waar het gaat eigenlijk niet over dat allemaal wat ik bedoel maar ik weet niet hoe je het in woorden kunt vertellen. Films zijn ingewikkeld!!!

Habiba
klas 5